niedziela, 20 stycznia 2013

Na ta święta dostałam od rodziców miedzy innymi regał ;) zwykły zwyczajny regal , pokazywałam wam go na facebooku ;) Regał stanie się moja podręczna półka na wszytko pierdołki do modeliny itd :) 
Mój mały kącik z który możecie zobaczyć tutaj  - powstaje coś na zarys pracowni :)
Gdy tworze lobię mieć wszytko pod ręką,poukładane,posegregowane (chociaż pod koniec pracy i tak jest wieeelki bałagan)
Remont pokoju zaczęłam w czwartek w raz z tatą i chłopakiem :) Dzisiaj prawie skończyliśmy , ale od 3 dni nie miałam w ręku modelin ! Nawet nie myślałam że będzie mi tego tak brakować ;)

Na blogu też zrobiłam mały remoncie :) w końcu się wysiliłam i zrobiłam nagłówek :) Z którego jestem dumna, wiele czasu mnie kosztował ale udało mi się ogarnąć gimpa ;D
Wiec nie stoję w miejscu :)


A tu dla was kilka inspiracji warsztatowych :)















4 komentarze:

  1. Ehh... jak na razie o takich pracowniach mogę tylko pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaa też zapraszam do mnie :) kolczyki-julki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej marzy mi się taki warsztat do decoupage, ale jak na razie starczyć mi musi stół w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...