poniedziałek, 18 marca 2013

Dawanda Love Book 2013

Pierwszy Lovebook made in Poland ujrzał światło dzienne, a wraz z nim starannie wyselekcjonowane trendy i produkty, o które stoczyliśmy niejeden bój ;) ŁAPCIE: http://pl.dawanda.com/s/lovebook2013


Na początku grudnia dostałam prośbę o zdjęcie swojej broszki aby mogło zostać umieszczone właśnie w tym love booku ;) Bardzo się ucieszyłam ;) No i w końcu się doczekałam moja broszka wśród 160 innych znakomitych projektów Polskich projektantów ;) Jestem mega szczęśliwa i dumna <3 aż mam jeszcze większe chęci do pracy mimo okropnego bólu gardła ;/


Moją broszkę (strona 24) i cały love book można zobaczyć http://pl.dawanda.com/s/lovebook2013

Zdjęcia robione Zuzią ;*** <3
Kocham  Cie  moja Marudo ;**


17 komentarzy:

  1. Gratuluje! Wielki sukces na twoim koncie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale nas zaszczyt kopnął:P zamawiałaś gdzieś ten lovebook czy sami Ci przysłali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom ;)
      Nie zamawiałam,dostałam dzisiaj 3 egzemplarze wraz z podziękowaniem ;)

      Usuń
    2. a to spoko, w takim razie będę pilnować też swojej skrzynki:P

      Usuń
  3. Gratuluję, masz mega talent!
    Rozwijaj go!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację :)
    W wolnej chwilii zapraszam do siebie.
    http://wisia-wisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! To z pewnością wielkie wyróżnienie dla artysty, no i wspaniała motywacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga, dopiero zaczynam.
    domi-day.blogspot.com
    Poza tym fajny blog! *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo ciekawie i inspirująco, na pewno mi pomoże w wyborze czegoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny Blog ♥ .
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i licze na rewanż ; *
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Osz Ty Szczęściaro! :) Gratuluję serdecznie. ;p

    ***
    Wysypisko spamu:

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!
    Robisz biżuterię i chyba miło by było wygrać bon na 30 zł do sklepu z półfabrykatami, koralikami, modelinami... passionroom.pl, prawda?
    Zapraszam na bloga po więcej informacji i zachęcam do udziału! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...