wtorek, 5 marca 2013

Czekoladowy wisiorek-13

Och , jak niestety codziennie notka jest publikowana automatycznie, ja pewnie własnie jeszcze siedzę w szkole i uczę się jak że ciekawych dla mnie metod wyrabiania ciast <3 och czekałam na to ! 
W piątek na zajęciach praktycznych będzie robić pierogi huhu ;D

Wiem że już kilkukrotnie pojawiały się u mnie takie wisiorki ,ale szczerze powiem że je uwielbiam je robić ,ale i same w sobie mi się podobają :) Tym razem chce wam pokazać babeczkę w wersji czekoladowej czyli ulubionej , przez ciemne stonowane kolory pasuje do wielu rzeczy i do prawie każdego wieku :)


19 komentarzy:

  1. Genialny! Wygląda przepysznie :3
    Zapraszam- kattomierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejżałam już tyle blogów na temat biżuteri z modeliny i ten jest najlepszy ! Można tu znaleźć tyle inspiracji ! To dzięki temu , że lubie nosić biżu i lubie robić coś handmade zaczełam robić z modeliny ! Teraz obecnie mam gline , która nie jest zbytno fajna , ale kiedy mi się skończy odrazu kupuje palete modeliny, wchodzę na twojego bloga i szukam inspiracji ! Jesteś SUPEROWAAA ! Fantastycznie zaczełaś rozwijać swój talent ! Jesteś wielka ! Czekam na nowe posty , bo te które są tutaj już bejżałam ! Jeszcze raz czekam na noweee postyyy !

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ładnie i smacznie :3 zapraszam http://sercazmarcepanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna babeczka! I jeszcze ta wypływająca czekolada...mmmm

    OdpowiedzUsuń
  5. przepyszne wygląda. *_*

    komentarz za komentarz ?
    obserwator za obserwator ?
    www.mojapoziomka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Slodki *.*
    Obserwujemy? (odpowiedz na moim blogu)
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawde świetny blog
    śliczne zdjęcia zapraszam do siebie
    Obserwujemy ?
    http://brunetka-fashion-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! naprawdę śliczne ! ;3
    Jestem pod wielkim wrażeniem :)
    Pasuje w sumie do wszystkiego! ;]

    A mogłabyś kiedyś wrzucić brelok w wersji męskiej? ;]
    To byłby niezły pomysł na prezent ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. jejciu , jaki on jest przepiękny . do schrupania :)
    http://mojemyslinatemetwszystkiego.blogspot.com/?view=classic

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej ja to muszę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Obejrzałam wszystkie wisiorki są cudne musze takie mieć poświęciłaś na nie pewnie dużo czasu Pozdrawiam i zapraszm do nas http://ciachomaniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...